Guest czoko68 Posted February 24, 2022 8.6.0-Naprawiono Long Reach, które niezawsze się aktywowało -Naprawiono tereny, których efekty się na siebie nakładały 8.6.1-Naprawiono Emergency Exit, które aktywowało się po każdym otrzymaniu obrażeń, nawet jeśli jego życie nie spadło poniżej 1/2 maksymalnego HP -Naprawiono Impostor/Transform, które nie kopiowały statystyk przeciwnika -Naprawiono Dancer, który nie aktywował się, jeżeli przeciwnik był szybszy i uzył tanecznego ruchu statusowego -Naprawiono Galvanize, który zamieniał wszystkie ruchy na typ Electric -Naprawiono Clangorous Soul, który aktywował się, jeśli pokemon miał mniej niż 1/3 max HP -Naprawiono Fake Out, który nie działał po zmianie Pokemona -Naprawiono Parental Bond, który przechodził przez abilitkę Shield Dust -Naprawiono Shore Up, który leczył 1/2 HP zamiast 2/3 HP w burzy piaskowej -Naprawiono Corrosion usuwający typ pokemona -Naprawiono Power of Alchemy i Receive, któe nie kopiowały abilitek -Naprawiono Beak Blast, który był uznawany za ruch dwuturowy -Naprawiono Ice Face, ktore mogło być skopiowane -Naprawiono Mirror Armor, który aktywował się, chociaż nie powinien -Naprawiono Toxic, który zatruwał przeciwników, którzy chwilowo znikali z pola bitwy (po użyciu Dig/Fly/Phantom Force) -Naprawiono Burn Up, który na stałe usuwał typ Fire -Naprawiono Disable, który często crashował walki -Naprawiono Terrain Pulse, który nie zmieniał typu w zależnośći od terenu, w którym został 8.6.2 8.6.2-Naprawiono kilkuturowe ataki, które crashowały walki https://pixelmongenerations.com/#changelog Share this post Link to post Share on other sites